3 Ağustos 2010 Salı

Aklovir Suspensjon

Aktiv Ingredienser av narkotika:
Acyclovir
Drug Brand Name:
Aklovir Suspensjon

Hva er acyclovir?

Acyclovir er et stoff som hindrer skadelige virkninger av virus. Acyclovir herpes virus og dermed bremse utviklingen og utbredelsen av kroppen kan bekjempe infeksjoner. Replikasyona bare vært aktiv som acyclovir er effektiv mot viruset, kan den latente staten ikke fjerne virus DNA. Livslang latent periode og infeksjonen vedvarer og kan aktivere viruset re-infeksjon oppstår i stedet hvor du kan starte.

Acyclovir er et medikament knyttet til følgende forhold:

*
infeksjoner forårsaket av herpes virus;
*
av genital herpes;
*
vannkopper.

Acyclovir vises ikke her for andre terapeutiske formål kan brukes.

Hvis du vil vite mer om dette stoffet Klikk her.

Jeg burde vite om acyclovir Hva er den viktigste informasjonen?

Asiklovir'i du bruker under hele foreskrevet perioden. Forbedringer i symptomer på smitte er ryddet helt synlig.

Acyclovir behandling, symptomer (prikkende følelse i regionen, brenning, knotter, etc.) bør begynne så snart som mulig blir realisert.

Acyclovir behandling av herpes infeksjoner og smittsomme sykdommer, selv ved smitte til andre mennesker kan. Infiserte områder for å unngå kontakt med andre mennesker her. Etter berøres infiserte området også unngå å berøre dine øyne. Ulike regioner og spre smitte til andre mennesker å ikke vaske hendene ofte.

Før du begynner å bruke acyclovir Hva er Health Professionals rapporterer jeg?

Asiklovir'e Ikke bruk dette legemidlet hvis du har allergi.

Hvis du er allergisk mot noen medikamenter, eller hvis du har nyresykdom, legen din før du bruker dette stoffet her. Under behandling, eller spesifikke tester kan være nødvendig å justere doser.

Asiklovir'i brukes under graviditet eller amming periode kan jeg?

FDA graviditet kategori B. Hvis du er gravid eller planlegger å bli gravid dersom behandlingen perioden i historien legen din. Herpes viruset kan passere fra mor til barn smitte under fødsel. Hvis du har genital herpes, herpes sår under svangerskapet for å forebygge og bli kvitt fordi du har herpes ved fødselen er veldig viktig. Acyclovir går over i morsmelk og kan skade breastfed spedbarn. Hvis du ammer ikke bruker denne medisinen uten å rådføre deg med lege.

Asiklovir'i kan bruke når jeg kjøre bil og bruke maskiner?

Hvordan ville du oppretter en effekt av stoffet på egen hånd uten å se bilen og unngå å bruke maskiner.

Asiklovir'i Hvordan bør jeg bruke?

Denne medisinen nøyaktig slik du angav (foreskrevet) bruke. Denne medisinen er foreskrevet til deg av din lege eller lengre enn dosen som brukes for ikke mer enn. Følg alltid instruksjonene på resepten din.

Acyclovir behandling, symptomer (prikkende følelse i regionen, brenning, knotter, etc.) bør begynne så snart som mulig blir realisert.

I form av tabletter Asiklovir'in eit glas vatn med hver dose blir tatt. Acyclovir ved bruk av nyrene skal fungere fullt ut å drikke mye vann.

Acyclovir kan tas med måltider, eller separat.

Utarbeidet i form av suspensjon Asiklovir'i Rist godt før måling en dose. Sørg for at du får riktig dose av medisiner for å ta medisinen som en spesiell dose måleskje eller målebeger, bruk. Skje eller andre noen andre kjøretøyer - ikke bruk verktøy. Hvis du spør på apoteket dersom du har noen verktøy for å måle en dose.

Acyclovir for injeksjon er utarbeidet i form anvendt i venene. Implementering av stoffet ved å injisere et program som krever stor oppmerksomhet og erfaring er et skjema. For å være gjort en liten feil kan føre til veldig alvorlige problemer, så når du bruker injiserbare skjemaet Asiklovir'i fra et helse profesjonell rådgivning.

Asiklovir'i du bruker under hele foreskrevet perioden. Forbedringer i symptomer på smitte er ryddet helt synlig. Som for eksempel forkjølelse eller influensa acyclovir generelt ikke vil behandle virusinfeksjoner.

Av herpes virus induserte lesjoner er svært viktig å holde rene og tørre som mulig. Bruk lette, kan løse klær forhindre irritasjon i lesjoner.

Hva skjer hvis jeg glemmer å ta en dose?

Hvis du glemmer å ta en dose hvis du huske dette øyeblikket tar du dose. Husk at dersom du ikke ta neste dose dersom dosen nærmer seg den tiden hoppe, og fortsette å ta medisiner som du planlegger layout. Du må ikke ta ekstra medisin dosen du glemte.

Hva skjer hvis jeg mottar flere doser?

Hvis du trenger å få medisiner med en dose på mye mer enn bare en følelse få deg til å be om hjelp ved å ringe nødnummeret tjenesten.

Asiklovir'in overdose symptomer kan observeres i slike situasjoner at: anfall, kramper (ufrivillige sammentrekninger), hallusinasjoner, manglende evne til å urinere mindre enn normalt, eller ingen vannlating.

Hva bør jeg unngå mens du bruker acyclovir i?

Acyclovir behandling av herpes infeksjoner og smittsomme sykdommer, selv ved smitte til andre mennesker kan. Infiserte områder for å unngå kontakt med andre mennesker her. Etter berøres infiserte området også unngå å berøre dine øyne. Ulike regioner og spre smitte til andre mennesker å ikke vaske hendene ofte.

Acyclovir vil ikke hindre overføring av genital herpes. Hvis du ikke vil spre viruset til partneren din å unngå samleie eller bruk av kondom før og forent.

Asiklovir'in bivirkninger

Noen av disse problemene er symptomer på en allergisk reaksjon med ett eller flere av nødhjelp Hvis du har mottatt din støtte: urtikaria (elveblest), pustevansker, ansikt, lepper, tunge eller hals, hevelse

Mildere bivirkninger kan sees, disse er:

*
kvalme, oppkast, diare, appetitt tap, abdominale smerter;
*
hodepine, svimmelhet, eller
*
tretthet.

Denne listen kan bli sett er ikke en komplett liste over alle bivirkninger, bortsett fra i områder hvor det kan være andre bivirkninger. Eller uvanlig ubehag når det oppdages en situasjon bør konsultere legen din.

Samspill med andre rusmidler er acyclovir Hvilken?

Mange ulike medisiner som kan samhandle med acyclovir kunne. Alt du er til din resept fra lege, reseptbelagte medikamenter og andre metoder gir informasjon om alternativ medisin. Disse vitaminer, mineraler, urteprodukter, gitt av en lege eller andre rusmidler kan være i ferd. Rådfør deg med lege før du bruker andre legemidler ikke start.

Forhold som må holdes i Asiklovir'i?

Asiklovir'i ved romtemperatur, fuktighet, lys og varme for å holdes borte fra deg. Acyclovir i form av injeksjon bør oppbevares i kjøleskap etter tilberedning.

Hvor kan jeg få mer informasjon?

Suspensjon Aklovir kan spørre på apoteket for mer informasjon om.

HUSK! Aklovir fjæring og alle andre legemidler utilgjengelig for barn i butikken, og pakken; Aklovir Aklovir fjæring og hjuloppheng aldri delt med andre ikke nevnt den eneste måten du bruker din resept.

1 yorum:

  1. Jeg er Karem veldig glad for at jeg har blitt helbredet av (HERPES SIMPLEX VIRUS 2) med urtemedisinen til DR. AKHIGBE HERBAL CENTER, jeg har lidd av denne sykdommen de siste fire årene uten løsning før jeg kom over denne e-posten (drrealakhigbe@gmail.com) på internett av en urte-lege som har kurert så mange mennesker av herpesvirus med urte medisin, jeg velger også å gi ham en sjanse til å hjelpe meg, han fortalte meg hva jeg skal gjøre, og jeg gjorde det bra, og han sendte meg sin urtemedisin via Dhl-kurertjenester, og instruerer meg på hvordan jeg bruker det, følger jeg også hans instruksjon for bruk og han ber meg om å sjekke etter tre uker, og som jeg gjorde, til min største overraskelse, kom resultatet mitt ut som negativt, jeg er veldig glad for at det er noen som denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTRE som er klar til å hjelpe folk når som helst en dag. til alle leserne og seerne som tviler på dette vitnesbyrdet, slutter å tvile på det og ta kontakt med denne DR. AKHIGBE HERBAL CENTER og se om han faktisk ikke vil hjelpe deg. Jeg er ikke en dum person som jeg vil komme ut til offentligheten og begynne å si hva noen ikke har gjort for meg. Han er virkelig en flott mann, han også helbrede sykdommer leve HIV, kreft, som, herpes, kronisk sykdom, diabetiker, hjertesykdom, astma, epilepsi. etc kontakt ham nå. med sin epost: (drrealakhigbe@gmail.com) eller du kan kontakte ham +2348142454860
    nettside. https: drrealakhigbe.weebly.com

    YanıtlaSil